Klachtenregeling & Vertrouwenspersoon
Niet tevreden over je hulpverlening?
TaLenteZorg doet altijd haar uiterste best om de beste zorg te bieden. Ben je ontevreden, heb je bezwaar of een klacht over TaLenteZorg of één van onze medewerkers? Dan kan je dit het beste oplossen door erover te praten. Onze medewerkers bespreken het graag met je. Hiervoor kan je contact met ons opnemen via info@talentezorg.nl
Vertrouwenspersoon
Naast de vaste medewerkers van TaLenteZorg kan je ook contact opnemen met onze onafhankelijke vertrouwenspersoon die werkzaam is bij het NFG. Het NFG is een onafhankelijk meldpunt voor jongeren, ouders en professionals in de jeugdzorg. Je kan contact opnemen met het NFG als je op één van deze manieren verbonden bent aan TaLenteZorg en een klacht hebt.
Website: www.nfg.nl
Telefoonnummer: 0592-820030
Klachtencommissie
Lukt het niet om met TaLenteZorg tot een passende oplossing te komen, dan kan een klacht worden ingediend bij Klachtenportaal Zorg (KPZ). Klachtenportaal Zorg is een onafhankelijke organisatie, die vragen en klachten aanhoort, informatie en advies geeft en duidelijk maakt welke stappen mogelijk zijn.
Op de website van KPZ staat alle informatie over klachtenportaal Zorg, de klachtenprocedure en veel meer. Klachtenportaal Zorg is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur.
Website: https://klachtenportaalzorg.nl/klachtenprocedure-jeugdzorg/
Telefoonnummer: 0228-322205
Bekijk HIER het klachtenschema.
De AGB code van TaLente Zorg is: 9111
Het SKJ nummer is: 140024812