Klachten

Niet tevreden over je hulpverlening?​

Tijdens de begeleiding kan er iets mis gaan. Indien jij of je kind naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Hiervoor kan jij een e-mail sturen naar info@vaneschcoaching.nl Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen. Elke professionele zorgverlener is zelf verantwoordelijk om de regelgeving omtrent de Wkkgz in orde te hebben. Van Esch Coaching heeft ervoor gekozen om de afhandeling van klachten via de NFG te laten verlopen. Van Esch Coaching is via de NFG aangesloten bij Quasir. Hier wordt jouw klacht volgens dit schema afgehandeld.

Bekijk HIER het klachtenschema.

 

 

 

 

Voor adresgegevens van de klachtenfunctionaris kun je contact opnemen met het NFG-secretariaat via het mailadres info@de-nfg.nl

 

Contactgegevens:

Paddestoelweg 142

2403 HD  Alphen aan den Rijn

T: 0622689464

E: Info@vaneschcoaching.nl

Volg ons op social media


 

  • Facebook
  • Instagram

© 2019 Van Esch Coaching | Alle rechten voorbehouden